Emil

Jag har sovit ända sen jag kom hem från skolan.  Inatt drömde jag att jag va jättestor.
Idag på skolan lekte jag i sanden. Jonte och jag lekte affär. Mina termobyxor blev jättesmutsiga så dom ligger i tvätt nu.
Vi gick till bibblan idag. Jag lånade Pingo och hans vänner musikaffär.
När jag vaknade satt jag och kollade på tv.
Idag på skolan var jag på sagoslottet. Det var jätteroligt. Vi läste Kingkong och Arne. Det var ett roligt namn.
När mina glasögon var trasiga så lagade pappa dom. Han böjde tillbaka dom.
Idag målade jag. Jag målar jättefint.
Det var jag som kom på att våran blogg skulle heta emilofabiansparadis.

Kommentarer
Postat av: Åsa

vilket bra namn du kom på!
Tur att din pappa kan laga dina glasögon!

2008-02-06 @ 20:13:06
Postat av: emil

Vad gör du hemma? Sitter du i soffan och tittar på tv eller sitter du med din data? Har du en bärbar data eller inte?

2008-02-06 @ 20:26:15
Postat av: Mormor

Vad bra att du lånar böcker
på bibblan så att mamma har nåt att läsa för dej. I kväll går Fabian och du och jag på bio, eller hur? Hoppas det är en bra film.

2008-02-07 @ 11:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0